Pakketbussen bestellen

Logisch en eenvoudig

PRODUCTEN

Bestelproces

Pakketbussen bestellen is eenvoudig bij Logixbox. Of u nu een tablet, smartphone of pc gebruikt. Zodra u een keuze hebt kunnen maken, klikt u op de knop 'In winkelwagen' en de rest wijst zich dan haast vanzelf. Toch leggen we het bestelproces hieronder graag voor u uit.

Winkelwagen

Zodra u een pakketbus in de winkelwagen heeft geplaatst, verschijnt bovenin het scherm een pop-up bij het winkelwagen-icoontje. Hier ziet u nogmaals welk product u heeft besteld en wat de kosten bedragen. U kunt nu verder winkelen en eventueel accessoires toevoegen. Steeds als u iets toevoegt aan uw winkelwagen, verschijnt een pop-up met de actuele inhoud en totaalprijs van de bestelling. Wilt u uw bestelling plaatsen? Klik op het winkelwagen-icoontje en daarna op de knop 'Overzicht en bestellen'. U komt dan op de winkelwagen-pagina, die het besteloverzicht laat zien. Wilt u meer exemplaren van hetzelfde product, of wilt u juist producten uit de winkelmand verwijderen? Dat kan op deze pagina met eenvoudige muisklikken. Om het bestelproces te voltooien klikt u vervolgens op 'Uw gegevens'.

Verzendgegevens

Op de gegevenspagina vult u uw gegevens in. Wilt u uw bestelling op een ander adres geleverd krijgen dan uw woonadres? Dat kan! U kunt een ander afleveradres invoeren. Bij opmerkingen kunt u aangeven op welke werkdag u graag uw bestelling geleverd wilt hebben. Wij van Logixbox begrijpen natuurlijk dat het lastig is om altijd thuis te blijven voor uw pakket in ontvangst te nemen. Maar…zodra u de Logixbox heeft kunt u veilig uw pakketten ontvangen in uw Logixbox, zonder te wachten. Dit is dus de laatste keer...

Daarnaast kunt u hier een eventuele kortingscode invoeren. Klaar met het invullen van uw gegevens? Klik dan op de knop 'Overzicht en betalen'.

 

Overzicht en betalen

Op de 'Overzicht en betalen'-pagina ziet u uw factuur- en afleveradres staan. Ook vindt u hier nogmaals het besteloverzicht terug. U kunt uw bestelling nog steeds wijzigen. Wilt u definitief bestellen? Kies dan een betaalmethode en klik op de knop 'Betaal nu'. U wordt naar de betaalpagina geleid. Lees en volg de instructies die op uw scherm verschijnen. Om de bestelling af te ronden klikt u op 'Versturen'. U krijgt vervolgens een bestelbevestiging te zien op onze site. Daarnaast ontvangt u nog een bevestigingsmail.

Hulp nodig?

Loopt u toch vast tijdens het bestellen van pakketbus(sen)? Geen punt. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.

 

De status van uw bestelling

Tijdens het verwerken van uw order en het verzenden van uw bestelling, sturen wij u meerdere e-mails. Zo blijft u altijd op de hoogte van de status van uw bestelling.

Orderbevestiging

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw spam-map. Vindt u de bevestiging daar niet terug, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Betalingsbevestiging

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging per e-mail. In de bijlage van dit bericht vindt u de factuur van uw bestelling. U kunt ook via overboeking betalen, dan ontvangt u eerst een factuur en daarna een mail dat wij uw betaling in goede orde hebben ontvangen.

Verzendbevestiging

Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging met Track&Trace code. Hiermee volgt u eenvoudig uw bestelling via de website van de vervoerder.

 

Zakelijk bestellen

Wilt u meerdere pakketbussen aankopen? Zakelijke aankopen kunt u op verschillende manieren doen: via de website, met betaling vooraf of via e-mail met betaling op factuurbasis.

Vooraf betalen via de website

Bestellen via de website is gemakkelijk en snel. In het online bestelproces geeft u aan dat u een zakelijke klant bent en geeft u de gevraagde gegevens op, zoals factuuradres, afleveradres en btw-nummer. Zodra de betaling bij ons binnen is, krijg u van ons een digitale factuur .

Bent u een buitenlandse zakelijke klant? Ook dan kunt u bij ons bestellen. U hebt dan wel een geldig btw-nummer nodig, dat u invoert tijdens het bestelproces. Ons systeem zal dan automatisch de btw in mindering brengen.

Achteraf betalen via e-mail

Voor Nederlandse zakelijke klanten is levering op factuurbasis mogelijk wanneer u al eerder bij ons heeft besteld. Indien er probleemloze facturatie is geweest is het ter beoordeling van onze binnendienst of er bij een vervolgbestelling gevraagd wordt om vooraf te betalen of dat het bedrag volledig achteraf wordt gefactureerd.

Bent u een Belgische zakelijke partij? Helaas werken we dan alleen met een voorafbetaling. Voor Belgische en Nederlandse overheden en zorginstellingen wordt er vaak een uitzondering gemaakt op deze regel en is een facturatie achteraf ter beoordeling van onze binnendienst. Wij behouden ons het recht voor om uw verzoek zonder opgaaf van reden af te keuren of aan te passen. Indien u een offerte aanvraag heeft gedaan, zijn de betalingsvoorwaarden van de offerte leidend.

Wilt u gebruik maken van facturatie achteraf, of wilt u om wat voor reden dan ook niet via onze website bestellen? Stuur dan een e-mail naar info@logixbox.nl met daarin een duidelijke omschrijving van uw bestelling.

Zet in de mail verder de volgende informatie:
• Tenaamstelling
• Contactpersoon + telefoonnummer
• Eventueel referentienummer
• Factuuradres (evt. Belgisch btw-nummer)
• Afleveradres
• Besteloverzicht, inclusief productnummers van de pakketbussen die u wilt bestellen en onze actuele verkoopprijzen, zoals die vermeld staan op    onze website. Dit om onduidelijkheden te voorkomen.
• Bevestiging dat u bekend bent met en akkoord gaat met onze algemene voorwaarden
• Eventuele opmerkingen
U ontvangt een bestelbevestiging evenals een verzendbevestiging wanneer uw bestelling wordt ingevoerd.

 

Zijn er vragen?

Heeft u vragen over betalen, verzenden en bezorgen of garantie en retouren? Neem contact op met onze Klantenservice, wij staan u graag te woord.